czwartek, 7 lutego 2013

Sprzedający: KLEPEX

Sprzedaje używane Lego. Ma wysokie ceny bo w opisie widnieje tekst cyt."STAN BARDZO DOBRY".

Tu jest link do aukcji, który za jakiś czas zniknie: aukcja allegro więc tutaj link do zarchiwizowanego przeze mnie miejsca: archiwum aukcji allegro

Na wszelki wypadek jeszcze zrzut ekranu dla tych co im się nie chce klikać w link :)


A tutaj zdjęcia figurek Lego, które moim zdaniem powinny mieć opis "stan dostateczny" a nie "stan bardzo dobry". Zresztą sami oceńcie czy dalibyście 16zł za figurki w takim stanie:







I kolejna aukcja: aukcja na allegro. Tutaj archiwum: archiwum aukcji allegro i screen:


I moje zdjęcie:


Wystawiłam oczywiście komentarze opisujące to co mi sprzedał:


Jak widać brałam udział w pięciu aukcjach w tym dwie były OK, jeden musiałam dać neutral i dwa negatywy z opisem. A teraz uwaga ............ komentarze klepex'a1:


Chyba nie trzeba komentować. Widać kim jest sprzedawca i widać jak jest mściwy. To jest przestroga dla innych. Uważajcie na tego Pana. Jeszcze raz przypominam pseudonim allegro klepex1.

----------------------------
EDIT
Dane spółki usunęłam gdyż klepex jest jednym z udziałowców a nie jedynym właścicielem.
----------------------------

Na e-mail wysłany ze zdjęciami uszkodzeń oczywiście nie raczył odpowiedzieć :) Jakżeby inaczej :)

1 - dane osobowe usunęłam na prośbę tejże osoby.

----------------------------
EDIT 2017-11-30
Klepex zaprzestał sprzedaży na allegro i stworzył nowe konto KlockiMieszko na którym ma 100% pozytywów co jest zapewne wynikiem rzetelniejszego opisu przedmiotów. Jednak personalna postawa się nie zmieniła niestety - nadal jest niemiły, ale to drugorzędna sprawa. Najważniejsze, że zmienił styl opisywania przedmiotów dzięki czemu nie wprowadza już w błąd kupujących.
----------------------------

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz